مطالب باحال+ترول

ترول های باحال و شاد

مطالب باحال+ترول

ترول های باحال و شاد

ترک عادت ها

وقتی به چیزی عادت می‌کنید، ترک کردن آن دیگر خیلی سخت می‌شود. در زیر به بعضی از عادت‌های بد اجتماعی اشاره می‌کنیم که ترک کردن آن دشوار است و راه‌هایی برای ترک آنها پیشنهاد می‌کنیم.

یادتان باشد که تغییر دادن رفتارهایتان زمان می‌برد، به همین دلیل بهتر است هرازگاهی به خودتان یادآور شوید. به نزدیکانتان بگویید که می‌خواهید روی این عادت‌هایتان کار کنید تا آنها هم بتوانند چند وقت یک بار به شما تذکر بدهند.

بقه تو دامه مطلب  ادامه مطلب ...

جشنـواره سال 2014 یـخ و بـرف هاربیـن در چیـن

در حالیکه بسیاری از شهرهای آمریکا با رکورد شکنی سرمای شدید دست و پنجه نرم می کنند، مسئولین شهر هاربین چین در تدارک بودند تا جشنواره سالانه برف و یخ را در سال 2014 آغاز کنند. این جشنواره که یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی از این نوع است و در چین شهرت زیادی دارد، امسال نیز با زیبایی هر چه تمامتر و با آتش بازی مخصوص شب سال نوی میلادی افتتاح شد و تا پایان ژانویه 2014 ادامه خواهد یافت. گفتنی است حدود 7 هزار کارگر هنرمند در ساخت این مجموعه یخی مشارکت داشتند. ضمن اینکه در حدود 180 هزار مترمربع یخ و 150 هزار مترمربع برف فشرده بعنوان مصالح این ساختمانهای زیر صفر در یک فضای 6،458،400 فوت مربعی استفاده شد.

عکس ها در ادامه مطلب  ادامه مطلب ...

آغاز سال نـو میـلادی 2014 در سراسر جـهان

 جهان رسما وارد سال 2014 میلادی شد. این درحالیست که سال 2014 در بخش های از استرالیا، نیوزیلند و آمریکا همراه با برگزاری آیین های جشن و نورافشانی آغاز شد. بنا به گزارش خبرگزاری ها، ده ها هزار نفر در شهرهای بزرگ این مناطق گردآمدند تا آغاز سال نو میلادی را جشن بگیرند.  ادامه مطلب ...