مطالب باحال+ترول

ترول های باحال و شاد

مطالب باحال+ترول

ترول های باحال و شاد

مشحون: ملی‌پوشان بسکتبالیست دیگر در لیگ بازی نمی‌کنند

خبر در ادامه مطلب 

خبرگزاری فارس: مشحون: ملی‌پوشان بسکتبالیست دیگر در لیگ بازی نمی‌کنند/باید بیشتر از فوتبال و والیبال بگیریم

 به گزارش خبرگزاری فارس، محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار کرد: هنوز در هیجان قهرمانی در آسیا هستم. البته این موفقیت حاصل تلاش و همبستگی گروهی بود که توانستیم به این مهم برسیم. خوشبختانه همه ما وظیفه‌ای که داشتیم را انجام دادیم. من اصلا اهل آه و ناله نیستم، اما باید به این موضوع اشاره کنم که در این مدت نامهربانی‌ها زیاد به ما شده است. برخی‌ها تحلیل کردند که در این دوره از مسابقات تیم‌های قدرتمندی که در دوره قبلی حضور داشتند شرکت نکرده‌ بودند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در ادامه تاکید کرد: با توجه به شرایطی که برای ملی پوشان بسکتبال ما در ایران پیش آورده اند، آنها میلی برای بازی در لیگ برتر کشور را ندارند و من هم مطمئن باشید اگر مشکل آنها حل نشود، از حق‌شان دفاع کرده و اجازه نمی دهم برای آینده با مشکل مواجه شوند.آنها می گویند دیگر در لیگ برتر بازی نمی کنند،که امیدوارم باشگاه برای برطرف شدن این مشکل همکاری های لازم را داشته باشند.

من معتقدم کاری که ملی پوشان بسکتبال انجام دادند، با وجود احترام به سایر ورزش ها از فوتبال و والیبال هم بزرگ تر بود و این بچه ها باید پول بیشتری بگیرند.

وی افزود: مقام معظم رهبری، رئیس جمهور منتخب، آقای دکتر روحانی، مدیرعاملان پرسپولیس و استقلال، آقایان رویانیان و فتح‌الله‌زاده، امیر قلعه‌نویی، علی کریمی و علی دایی قهرمانی ما را تبریک گفتند و این نشان از ارزش کار تیم بسکتبال دارد.

مشحون در ادامه خاطرنشان کرد: این اتفاق جامعه را شاد کرد. از همه افرادی که بسکتبال را حمایت کردند تشکر می‌کنم. از وزیر ورزش تشکر می‌کنم که ما را در این مدت حمایت کردند. روز اول که خدمت عباسی رسیدم وی همان جا به من گفت که قول ساخت سالن را نمیدهد اما تلاش می‌کند. داشتن سالن نیاز ملکت است.در فیلیپین اعضای خانواده در قایق زندگی می‌کنند اما سالن 24 هزاری نفری دارند.

مشحون در ادامه خاطر نشان کرد: در این رقابت‌ها صحبت‌هایی در بخش فنی و روحیه دادن به بازیکنان داشتم که فکر می‌کنم تاثیرات خوبی داشت. با این حال نگرانی بچه‌ها از این بود که مورد حمایت باشگاه‌هایشان نیستند. باشگاه ها اگر حمایت نکنند، بشدت لطمه خواهیم خورد. بنده معتقدم که باشگاه‌ها چطوری می‌توانند دلاری های فراوانی به خارجی ها بدهند، اما پول بچه‌های مردم را نمی‌دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: مهمد بچیروویچ مربی بسیار بزرگی است. به نظر من کارهای بزرگ آدم‌های بزرگ می‌خواهد. بچیروویچ سه فاکتور بسیار خوب دارد؛ 1- کار فنی این مربی بالا بود و فقط کره توانست با 11 امتیاز اختلاف مقابل ما شکست بخورد و تیم های دیگر با اختلاف امتیازات بالا شکست خوردند. 2- بچیروویچ معلم روانشناس و با تدبیری است. 3- این مربی هدفگذاری خوبی دارد و اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت وی به خوبی اجرا می‌شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال در ادامه خاظر نشان کرد: همه از ابتدا می‌گفتند ما در گروه مرگ قرار داریم، در حالیکه من نام این گروه را  گروه تلاش گذاشته بودم. خیلی ها می‌گفتند چین آن تیمی نبوده که باید باشد در حالی که من اعتقاد دارم ما دیوار چین را شکستیم. چینی که بازیکن NBA و بازیکن باسابقه در ترکیب خود داشت. آنها وقتی به ما باختند همه چیز را باختند.

مشحون در مورد ادامه همکاری با بچیروویچ گفت: قرارداد ما با این مربی تا آبان‌ماه اعتبار دارد، با این حال باید قراردادمان را تمدید کنیم تا در جام جهانی هم کنار ما باشد. پیشنهاد‌هایی همود ارد اما ما منتظر بودیم تا تکلیف وزیر ورزش و جوانان مشخص شود تا خواسته‌های او را مطرح کنیم.

مشحون در پایان اظهار داشت: بسکتبال نیاز به حمایت دارد. من اعتقاد دارم مسئولان ورزش کشور باید به بازیکنان این رشته توجه بیشتری نشان دهند. جا دارد از سفیر ایران در فیلیپین هم تشکر کنم که ما را خیلی مورد محبت خود قرار داد. با حضور تمام تماشاچیان ایران در فیلیپین ما احساس غربت نکردیم و طوری ما را حمایت کردند که 20 هزار هوادار فیلیپین نتوانست کاری پیش ببرد. تمام سالن فقط صدای ایران به گوش ما می‌رسید.

وی در پاسخ به اسن سؤال که چرا بسکتبالی‌ها از لژیونر شدن ترس دارند گفت: 5 بازیکن ما پیشنهاد دارند و از بچه‌ها همان جا خواهش کردم که اصلا به این موضوع فکر نکنند. البته ما چند بازیکن در تیم‌ةای معتبر خارجی داریم و این پیشنهاد‌هایی که به بازیکنان شده هم خیلی خوب است اما آنها دوست دارند به کشور خودشان خدمت کنند.

منبع:http://www.khabarpu.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد