مطالب باحال+ترول

ترول های باحال و شاد

مطالب باحال+ترول

ترول های باحال و شاد

سلام به همه

                                        خوش اومدید

ببخشید تا 20 خرداد نمی تونم اپ کنم (به خاطر امتحانات) اگه هم تبادل لینک می خوای بکنین من اماده هستم حتی با جدیدترین وبلاگ ها هم تبادل لینک کنم و امارشون رو بالا ببرم.

تورو خدابه اینجا بریدhttp://espn.go.com/sportsnation/poll/_/id/4931/wrestling-olympics#top

اول بهFencin4. رای بدید بعد به Wrestling رای بدید تا کشتی حذف نشه و از ورزش مون دفاع کنید.

من دیشب از شبکه ورزش شنیدم که یه روزنه باز شده و یه احتمال کوچیک می دن که کشتی تو 2020 می مونه و حذف نمی شه البته یه احتمال خیلی کم داره پس زو برید و رای بدید تا به ورزش کشورمون کمکی کرده باشیم.

نظر فراموش نشه.

در ضمن لطفا گوگل پلاس رو از یاد نبرید

می خوام اموزش زبان هیروگلیف(مصر یاستان) رو بذارم خودم توش موندم خیلی باحاله.

یه دلیل دیگه که من اپ نکردم عوض شدن بلاگ اسکی و جدید شدن ان نه که من هنوز خیلی درباره اش نفهمیدم.

خب من به قولم عمل کردم و اپ کردم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد